-Cennetkusuannesi- zeyzeynur aynen öyle gebe kalmakla bitmiyor sağlıkla gebeliğimizi geçirip sağlıklada kucağımıza alalım inşallah
vascenceloss ipekbk ilk kanı pazartesi vermiş gibi devam ederim 🥲 3 4 kez verdi mi tamamdır olmaz mıı
zeyzeynur vascenceloss evet canım yükseliş 2 kat artarak devam ederse doktorun tekrar istemez kese için çağırır zaten kese göründümü de betanın bi anlamı kalmıyomuş
vascenceloss Eagle33 ayy şimdi kan verdim sonuç bekliyorum beta çıksın ondan sonra net bir şekilde hamilelerin duası kabul olur diyerek dua edicem 🥹🥹
zeniakrhn vascenceloss vascenceloss gözün aydın canım benim inşallah bebeğini kucağına sağlıklı güzel bir şekilde alırsın . Kan değerini de at bekliyoruz ♥️♥️
1_Ozgnn vascenceloss ayyy sana dedim bana umut oldun maşallah sübhanallah Rabbim vaktinde kucağına versin Aminn gözünüz aydın ❣️😘🥰
lili14 zeyzeynur çok sevindim adına inşallah hayırlı sağlıklı bir ömrünüz olur bebeğinizle rabbim bana da sağlıklı hayırlı evlat versin inşallah çok yorucu bi süreç 🥲
zeyzeynur lili14 çok teşekkür ederim bacım Allahım en kısa sürede seni de mükafatlandırsın inşallah süreç çok zor iğnelerden çok psikolojik yönü ağır.. ben 5 yıl bekledim ama bi asır gibiydi Allahım kimseye aratmasın diyorum hep🫠🥺