lili14 bana da pozitif hayal gibi geliyodu hatta bu da negatif gelecek diye karalar bağlamıştım ilaçları kullanıyodum ama o kadar dikkat etmedim kendime bi gün bile yatmadım öncekilerde full yatışlıydım. Tabi bende de rahim içi enfeksiyon çıktı bu yüzden 2 ay ara verdirdi doktorum antibiyotik tedavisi falan gördüm. Kanama miktarınsa aynıydı ya bende opudan beridir 5 günden fazla sürmüyodu aynısı oldu yani histeroskopiden sonrada