Eldgrn 19 mayısta kürtaj oldum yanlız lekelenmem vardı böyle kanama yoktu kırmızı renkte geçen pazartesi günü gittiğimde kan içerde birikmiş dedi ilaç vericem ilaçla atmanı istiyorum dedi atmazsan şırıngayla almak zorundayız dedi ama ben şırıngayla almak yerine ilaçla aymanı istiyorum dedi pazartesi bu yandan kanamam var kırmızı renkte rengl gibi ve parça parça atıyorum bazen ve bazende kaşık ağrım oluyor böyle iğne batıyormuş gibi normal mi Hunlar bugün 6 ıncı günüm bugün biraz daha az diğer günlere göre