Kızlar dün gece akıntıyla karışık pembemsi kan gelmişti sabah biraz daha yoğun gelince hastaneye gittik. Alttan muayene yapıldı açılmam yokmuş nst ye bağlandım onda da bir sıkıntı çıkmadı çok şükür az bi ağrın var dedi doktor sadece. Bide kanama şeklime baktı akıntıyla karışık olduğu için bu haftalarda normal olduğunu söyledi. Gün içinde ara ara düzensiz sancılanıyorum ama çok ağrıyor belimden kasıklarıma doğru vuruyor. Yatamıyorum dönemiyorum dönerken falan çok fazla karnım ağrıyor sabah bu kadar değildi şuan daha da arttı. Yani düzenli değil ama düzensiz sancılar. Bu haftalarda bu normal mi? Bide az ağrı bu kadarsa daha çoğunu düşünemiyorum regl sancısı gibi şuanlık ama devamlı değil arada bir oluyor dediğim gibi :(