aframoms13 auroraa92 valla ben almadım. Gayet rahat yatıyordu içinde. Ama çok uzun kullanamadık bi 1 sene falan. Sonrasında montessoriye geçtik. Eğer 2-3 sene yatılacaksa bence alınmalı çünkü bebek ağırlaştıkça yatak göçüyor 😄