bence “almila”. ama doğru haliyle :”) belki doğrusunu öğrenmek istersiniz diye yazmak istedim, yoksa nasıl beğeniyorsanız öyle koyun. bu isim öz türkçe bir isim. “almıla”dan geliyo. “kızıl elma” demek, “al elma”dan evrimleşmiş bir isim zaten. dünyadaki tüm türklerin birleşme hayali olan turanı (kızıl elma) anlatıyo. almıla ismi de günümüzde almila olarak söylenmeye başlamış. almira, aymila gibi türevler doğru olan şekli değil ❤️ eğer kızım olacak olsaydı ben de muhtemelen almila koyacaktım 😊