mertvezeynebinanasi Ben 6+3ten 14 15 haftaya kadar kanama yaşadım serklaj oldum aklı başında bir tane doktor bile bunu demedi. Pazartesi günü kadın doğuma gidin lütfen içinizi de ferah tutun. Şu an ikinciye hamileyim 10 haftalık yine lekelenmem var mesela yine doktor böyle bir cümle kurmadı. Doktora gidene kadar dinlenin kendinizi yormayın uzanın, progestanı da kullanın Allah’ın izniyle bu günler de geçer