busrakisisi Merhaba annem 48 yaşında 2 senede 3. Kez pıhtı attı. Istanbulda ya da yakin illerde önerebileceğiniz doktor var mı bir türlü sebebini bulamadılar eğitim araştırma hastanesinde
dlkkrms busrakisisi İsterseniz bi siyami ersek hastanesindeki doktorlarla görüşebilirsiniz bildiğim kadarıyla hepsi alanında iyi doktorlar
busrakisisi sarilale123 inme polikliniğinde kontrol ettiler ama onun dışında nereye gitmek gerekir bilmiyorum sebebini bir türlü bulamadılar
busrakisisi dlkkrms onları da araştırayım… marmara eğitim araştırmada takipli hasta normalde ama pihtinin nereden attığını bir türlü bulamıyorlar
dlkkrms busrakisisi benim babamında kalbine pıhtı atmıştı biz daha sonra siyami ersekte ameliyat ettirdik süreç iyi ilerledi çok şükür ondan dolayı bi bakabilirsiniz o hastaneye diye düşündüm