ilknurbayrak26 Hayır, her hamilelik belirtisinin bebeğin cinsiyetiyle ilgili olduğunu söyleyen hiçbir tıbbi ya da bilimsel açıklama yok. Hamilelikteki belirtiler hormonlardan ve bu hormonları üreten plasentadan kaynaklanır. Her hamilelik farklıdır, her kadın da farklıdır. “Şu belirtiler varsa kız olur” gibi şeyler tamamen doğru değil, bilimsel hiçbir temeli yok. Bunlar sadece halk arasında söylenen inanışlar ve mitlerdir. Benim durumumda ilk 3 ay çok hastaydım ve sonra geçti, bebeğim erkek. Aynı şekilde ilk 3 ay çok hasta olup kız bebek sahibi olan arkadaşlarım da var. Yani belirtiler bebeğin cinsiyetiyle tamamen alakasızdır.