kissbu Kızlar ilk 8 haftalıkten oldu normal dedik 1-2 gün sürdü geçti şiddetli değildi. Sonra 14 haftalıkten oldu 3 gün sürdü sadece tek göğüs sağ göğsüm sanki biri bıçak saplıyor gibi yerlerde sürünüyorum yani ağrı geldiği zaman doktor yine normal dedi Suan 18 haftalığım yine başladı aynı göğsüm aynı yer ama çok şiddetli ölüyorum yani resmen duramıyorum ağrısından yaşayan oldu mu bu durumu
kissbu Parol,sıcak su torbası,ılık bez,duş asla geçirmiyor Suan ağrıdan ağlıyorum resmen bu nasıl geçer arkadaşlar canımdan can çıkıyor gibi
kissbu bmkl her ağrıyı yaşadığım an gidiyorum acile de kadın doğuma da ama doktorlar parol serum ya da ilacını verip gönderiyorlar normal diye bu kadar ağrı cidden normal mi benden başka yaşayan oldu mu merak ediyorum açıkçası