Mayasey 30.haftaya girdik hala isim bulamadık. Defne daha sıcak geliyor bana ama hala işte bu demiş değilim. Eşim Almila'yı da önerdi. Fena değil ama sizce ikisinden hangisi? Veya başka isim önerilerine de açığım.
Necla06 Mayasey Defne kuşum su an kucağımda valla benim tek düşündüğüm isim defneydi sağolsun babası da beğendi 😍 bence senin kızın da defne olsun ❣️
Haticecinar Mayasey bende 32 haftalik hamileyim kizcemin adi defne olacak oglumun ismide cinar abisi koydu hatta bende cok sicak baktim bencede defne🍃
Mayasey Ozgeb biz derin i de düşündük ama eşimin tanıdığı birinin oğlunun adıymış istemedi. Derin erkek ismi de tuhaf ama koymuşlar
Mayasey Elinsmom biz de o yolda gidiyoruz daha netleştirmedik 😣 daha hediyelikleri var etiket basılacak. 😔
Mayasey RdvnMlkn ben de erkek ismi buldum da kız bulamıyorum.. Metehan, cihangir falan koyabilirdik mesela
Mayasey Ozgeb kötü bi isim değil. Hatta sadece Mila bana çok cazip geliyor. Almila, melisa tarzı isimler de bana hep havalı kızları çağrıştırıyor🤣