Detaylıda doktor bebeğin geriden geliyor dedi tam bebeği inceleyemedi karın bolgen yağlı filan demişti bağırsaklarında parlaklık gördü ve kafatasinda boşluklar var dedi bana fetal DNA yaptır demişti çok şükür sonuçlar 9 günde çıktı hic birşey yok bebekte cuma tekrar gidecem inşallah bebeğimin gelişimi duzelmistir dua bekliyorum hepinizden