ekincikk internette hep yerleşme kanaması 3 gün sürüyor falan yazıyordu o yüzden bi endişelenmeye başlamıştım bende ama demek ki daha uzun sürdüğü de oluyor. Yerleşme kanaması diye düşünüyorum bende ama pazartesi kan verince netleşir artık. İnşallah sağlıkla devam eder sizin de gebeliğiniz de kaç haftalık oldunuz, bu lekelenme kanama için progestan falan kullanıyor musunuz?