umayanaa bence kesinlikle özel. Doktoruna kolayca randevu alabiliyorsun, aradığında mesaj attığında dönüş alabiliyorsun. Detaylı ilgileniyor sana ayıracağı süre uzun oluyor. Ve bence en önemlisi seni tanıyor oluyor ve doğumda kiminle muhatap olacağın belli, ekibi belli. En en önemlisi bu. Doktorunla enerjin uyuştuğunda tadından yenmez. Ama sadece doğuma gitmek mantıksız geliyor. Kontrollere de özeldeki doktorunuza gitmenizi öneririm cunku bu kez yine devletteki gibi tanımadıgınız bilmediginiz bi ekip yanınızda oluyor bu çok rahatsız edici bi duygu bence 🥲