BKZ Kesinlikle hayır! İnsanları dinlemeden önce okuyup araştırmanı tavsiye ederim. O yaşta bir bebeğin suya neden ihtiyacı olsun ki? Dehidrasyon mu? Anne sütü ya da mama (hangisini veriyorsan) ne için var o zaman? O yaşta bir bebek suya ihtiyaç duymaz, su verilmezse de dehidrasyon olmaz. Aksine su vermek bebeğe zarar verebilir. Ama tabii karar senin, herkes çocuğunu nasıl büyütmek istiyorsa öyle büyütür. Yine de anne sensin, bebeğinle ilgili bilinçli kararları başkaları değil sen vermelisin.