CemileAkkurt 25 haftalığım şimdi BİM’e gidip saç boyası alıp boyasam saçımı diye düşünüyorum acaba zararı olur mu ki
ylnydgd CemileAkkurt normal saç boyası kullanamazsınız. Amonyaksız, bitkisel saç boyası almanız gerekir. Gratis, watsonsta bulunuyor ama BİM’de var mıdır bilmiyorum.
dilekmom6 CemileAkkurt gratisten aldım green therapy. Ve normal boyalara göre çok daha güzel. Kızıl yapmama rağmen ve akmasına rağmen hala saçımda duruyor boya. Artık hep bitkisel alırım ben. Dip boya da yapacaksan bitkisel al kesinlikle
miracsevim CemileAkkurt saç boyasında sıkıntı yok canım solumanda sıkıntı var yani hava alan bir yerde boyayabilirsin balkonda falan mesela maske takabilirsin boyanın bebeğe oksijen yolu dışında ulaşma şansı yok
sibel3329 CemileAkkurt doktorum 16. Haftada saçını boyatabilirsin dedi. Kuaförde her zaman boyattığım normal bi boya ile boyattım. Yakın zamanda tekrar boyayacağım.