Sare_34- ben 1.5 yıl önce Medipol Mega’da doğum yaptım doktorum başka hocaydi ancak kendisi mesai dışı gelmeyi kabul etmediği için gülseren hoca nöbetçi olduğu için kendisi doğuma gelmişti bana doğrudan normal doğum esnasında ebe kesi atmak istedi o can havliyle ben engel olduğum için atılmadı iç kısıma bir dikiş atıldı sadece , şimdi ikinci doğumum olacak ama ben müdahale edilmediği sürece bir çok doktorun kolaylık olsun diye kesi attigini düşünüyorum artık o zaman da düşünüyorum ki yani ne farkı kalıyor ki biz bu kadar doğum ücreti ödüyoruz