cuteregina Merhaba Salı günü 11.haftamda olacağım doktor kontrolüm var özelde sata göre 12.haftamdayım cinsiyeti görür müyüz acaba merak ediyorum Fetal dna yaptıracağım ama on güne çıkacak biraz sabırsızım siz ne zaman öğrendiniz cinsiyeti hanımlar
minikcivciv89 cuteregina benim 11. Haftada emin olmamakla beraber kız demişti 15. Haftada kız dedi kızım var, 🩷🩷🤲🏻🤲🏻
zfatalay ikizlerkadini kızlar merhaba sizle günlerimiz yakın, sanki belirtiler birden hep kayboldu. Tedirginim ya sizde durumlar nasıl? @cuteregina @minikcivciv89 @saydin
saydin Kızımda 11 haftalık söylemişti doktor, yüzde yüz kız demişti 6 sene önce. Şimdi de doktor 11+5de tahminde bulundu ama emin değildi. Doktorla alakalı mı acaba bu durum kızımın doktoru çok tecrübeli bir doktordu
Alara6161 cuteregina özel söylüyor 11 12. Haftalarda devlet 18.haftadan önce genellikle net söylemiyor
Esma006 cuteregina bende gittiğimde 11+6 olucam oğlumu öğrendiğimde 13+3 dü randevu ama doktor yüzde 70 demişti o zaman 16.haftada net belli oldu zaten çok heyecanlı
bekledigimmucizem cuteregina ben 11 haftalıkken gittim söylemedi doktor 13 haftalıkken tekrar gideceğim
cuteregina zfatalay belirtiler her zaman aynı ilerlemez ben rahatım belirtiler azaldı ikinci trimestıra girmek üzereyiz rahat dönem başlıyor
ikizlerkadini zfatalay normal o ya bazı günler oluyor hamile degil gibi oluyorum bazen de cok kotu oluyorum haftalar ilerledikçe belirtiler azalıyor galiba bulanti oluyor arada bende bacak krampları başladı bide bas ağrısı cok vardi o geçti cok şükür sende nasıl di önceden belirtiler canim