kader27_68 Pazartesi günü 3 Sezer yanıma gireceğim farklı bir hastanede korkuyorum acaba 3 zor oluyor diyorlar doğru mu
-Papatya33 Valla daha kolay olur diyorlar ama bilmiyorum. En azından bizi ne beklicek biliyoruz benm salı 2.sezaryen olacak