kedimekim Haftanın sonlarındayım bazen bebeğim çok sakin oluyor evet yine hareket ediyor ama eskisi gibi şiddetli değil gibi mesela iki gündür baya hareketliydi yürürken bile hissediyordum ama bugün hiç öyle değil 2 saat 10 hareket vardır evet ama şiddeti düşük daha sakin gibi. Böyle olan var mı bu normal mi
ylnydgd kedimekim bayramda yoğun gezdiyseniz yorulmuş uyumuştur :) Günde 10 hareket varsa bile yeterli.