Senanuurrr Bebeginizin hareketleri ne durum da kıloluyum ama hissediyordum gün arasında şu 2 3 gündür pek hissetmiyorum 😔
Sevim55 Burcak61 Senanuurrr bende aynı şekilde şu birkaç gündür bende cok minik hissettim tedirgin oldum onun öncesinde net hssedıyordm. Kalbi duracak diye ödüm kopuyor. Paronayak yapıyor bu hamilelik insanı 😐22+6 yız bugün de detaylı ultrasona gireceğim.
Zeytinusss Senanuurrr canım bende sen gibi oluyorum elim karnimda hep atsın hissediyorum cuma günü doktora gideceğim sorucam inşallah bir sağlık sorunu yoktur.. Yani mutlaka bir kere olsun hissediyorum ama 😏 sürekli hissetmem istiyorum napim
Serenayss Sevim55 merhaba acaba detayli ulyrasona giderken nasil gittiniz aclik toklyk olarak nasil gecti tam herssyi gorundumu bi aydinlatrmisin canim persembe de ben gidecegim
burcu28ZK Kızlar bende 25+2yım yaklaşık 1 bucuk haftadır bende de durumlar öyle bebegın uyku haline baglıyo doktor. Endişelenme dedi tabi ama ana yüreği işte.. Kafaya takıp stres yaptıkça hiç hareket etmezde dedı ama ister istemez takıyor insan
Sevim55 Serenayss ben akşam 19. 40 da gidecegım canım daha girmedim. Yarı tok gitmeyi düşğnuyom 4 30 da yiyicem yani
Sevim55 Serenayss tabii paylasorıö sabahtan beri tatlı seyler yıyorum mutlaka hissederdim bugün cok stres yaptım sanırım ondan oldu bır de haftasonu cok ayakta kaldım yorgunlukta olabilir. Daha önce bir kaybım oldugu içn sanırım hemen endişelenıyorum