Kızlar ben kronik kabızım 2 yıldır ve fissür çıktı hep orda yıllardır 2 tane falan acıyo bazen şuan da acıyor 34 haftalık ilk gebeliğim normal doğumda zorlar mı ya da normal doğum yapabilir miyim bilgisi olan yazabilir mi nasıl geçer doğuma kadar kantoron falan hafifletiyor sadece acısını