Selam kizlar 34 hafta olduk sukur. Bu hafta kendimi o kadar duygusal hissediyorum ki anlatamamm. Gebeliğin hic bi döneminde yaşamadım başlarda falan olur derler. Aşırı kaygı stres var ama adı belli değil yani doğum kaygısı falan bunlar değil tam olarak. İçsel huzursuzluk bir sıkıntı olacak kaygısı. Acaba bu haftalarda yaşayan oldu mu bu tarz hisleri 🥺🥺