Kızlar 23 haftalık gebeyim bu sabah 7ye dogru cok kötü agrı ile kalktım omur iliğim ile kaburgalarım kırılacak gibiydi kalbim sıkısıyordu baya direndim agrıya dayanamadım hastaneye gittim bebekte bsey yok dediler baska hastaneye git araştırmaya gittim kan aldılar kalp krizi yok ama sen gene de kardiyolojiye git dediler arada agrı artıyor bu durumu yasayan var mı neden olur acaba bayram diye kardiyoloji doktoru bulamiyorum