gizemiaaa Yaklaşık 20. haftaya kadar net hareketler hissetmedim. Ondan önce bazen sanki karnımda başka bir kalp varmış gibi ve atıyormuş gibi hissediyordum. 20. haftaya doğru içeride bir şey hareket ediyormuş gibi hissetmeye başladım. Nasıl bir his olduğunu gerçekten açıklayamıyorum, çok garip. Şimdi 33 haftalık hamileyim ve içeriden tekmeler hissediyorum, sanki içeride bir balık yüzüyormuş gibi, çok tuhaf 😅