SedaA25 Kizlar 9+4 gunlugm sabah uyaninca cok kotu belim agriyo bunun sebebi ne olabilir resmn agriyla uyandin😔
Didemocak SedaA25 belinizi açık bırakmış olabilir misiniz? Yada zayifsanizda olabilir arkadaşım çok zayıftı ondada olmuştu bel ağrısı ama bu dönemde bel ağrısı çok normal değil agir bir şey kaldırdınız mi yada anı hareket falan onlarda yapabilir
Didemocak SedaA25 o zaman doktoruna danış canım bende çok zayıf değilim benim hiç bel ağrım olmadı ama arkadaşımın oldu belki de kişiden kişiye değişiyor da olabilir 😊