3bebeliannee anladimm inşallah bu güzel geçer ya. Benim de ilki özeldeydi ikinci farklı ile gittiğimiz için ve benim riskli gebeligimden dolayı memlekette eğitim araştırmada oldu. Artık hastane farkından mi , doktor elinden mi , anestezi farkından mı, farklı yerden kesilmekten mi nedir bilemiyorum