Teyze hala falan bi aile büyüğünle konuşsan onlar ailene söyleseler bu kız hamile bu halde yalnız bırakmayın deseler yumuşarlar mı diye düşünüyorum. Sonuçta senden nefret ediyor değiller sadece kararını desteklemiyorlar o da büyük ihtimalle kendilerince iyiliğini düşündükleri için. Annen en azından doğumunda yanında olsa iyi gelir bence sana psikolojik olarak, bi şansını dene