sarilale123 Spor belki hamilelik psikolojisidir. Bi çıkın dışarı yürüyüş yapın. Onu bile istemiyorsanız sebdiğiniz şeyleri yapın
Spor sarilale123 hiç halim yok.cikayim gezeyim sadece buruk var içimde üzgünüm ne kadar değişik biseymis hamilelik yaa
deletedmom43191 Spor kıyamam sana ben keşke elimden bisey gelse ama kotu konuşma öyle affederler inşallah
Spor deletedmom43191 sorun değil ablacim benim elim kolum bağlı siz.ne yapacaksınız ki inslalah afederler çok isterim yemin ederim çok özledim annemi kardeşlerimi
sarilale123 Spor ailenden uzakta mısın peki yani üzgünlüğünde bir sebebi olması lazım bir şey etkilemiştir seni
deletedmom43191 Spor evet etkilenir benim 2.gebeligimde baya stresim üzüntüm vardi bebeğim etkilendi hala daha düzelmedi yavrum
lared Bir hata yapmışsın uzatmasınlar evlatlarısın sonuçta . Hata yapsanda yanında durmalılar diye düşünüyorum . Ara bir sor . Eşin nasıl sana karşı
Spor lared valah engeldeyim her yerden eşim çok şükür iy onlluk sıkıntı yok ama 2 bayramim buruk üzgün geçti bazen düşünüyorum kendimi gidip kapıyı calsan ne yapsam bilemiyorum kafam karisikk