aysetutucu Merhaba haziran anneleri biz 12 hazirana gün aldık ama Doğum yaklaşırken “bana bir şey olacak” korkusu yaşayan tek kişi ben miyim acaba Özellikle ilk kez doğum yapacak annelerde veya sezaryan yaklaşırken bu korku oluyor muu 😒
orhismommmmmm aysetutucu ilk doğum dedınız neden seseryan istedınız acaba bebişkoyla alakalı bi durum mu acente bu arada bizde 37+1 haftalığız tahmını doğumumuz aynı
Spor aysetutucu benimde ilk doğumum bende korkuyorum gerçekten 30 haftalık oldum sezeryanmi normalmi bilemem 2 gün sonra kontrole gidecem o zman belli olurmu yada gün veriyorlarmı şimdiden gitsem
twobabymomm aysetutucu ikinci doğumum olacak yinede aynı dusunceler var her anne adayında oluyor bence . Rabbim yardımcısı olsun herkesin
3oglanannnesi aysetutucu arkamda 3 çocuğum ve 3.kez sezaryen olacak olan ben en çok girip çıkamamaktan korkuyorum allah kolay geçirsin
aysetutucu orhismommmmmm normal doğumdan korktuğum için kendim sezaryan istedim , sezaryandan da korkuyorum gerçi o ayrı ama 😅
lalelola aysetutucu 33 haftalık hamileyim. Bu benim ilk bebeğim ve ben de aynı şeyi hissediyorum. Her şey şu anda mükemmel olsa bile kötü bir şey olacakmış gibi hissediyorum. Bu duygunun ne olduğunu bilmiyorum.
aysetutucu lalelola bende öyle tamamen sizin gibiyim düşünüyorum hissediyorum ve ne olduğunu bilmiyorum 🥹