ntgctsn biz çok yer gezdik.. çilek mobilya asla önermem.. böyle firmalar dışarıya ürettirebiliyor bizzat mağazadaki danışman söyledi.. bu da maliyet arttırıyor.. pahalı olmasının sebebi kalitesi değil.. çilek mobilyada beğendiğimiz 2 model olmuştu biri mdf bile değildi, mdf ve suntalem karışıktı 110 bin dediler😅 sadece tasarımı güzeldi , kalitesi orta seviyeydi. Direkt üreticiden alırsanız hem kalite hem fiyat olarak daha makul olur.. biz çilek mobilyada gördüğümüz tasarım olarak ona çok benzer bir takımı almila kids’den 40 bine aldık. 23 Nisan kampanyası ile çoğu üründe %30-40 indirim vardı. Orada da 80-90 bine yeni sezon tasarım mobilyalar vardı, bizim beğendiğimiz takım geçmiş sezonun olduğundan baya indirimli almış olduk.. fiyat performans olsun derseniz öneririm