40+1 haftadayım 3 yıl var ilk hamileliliğile dün karnımın ortası toplanıyor gibi sağdan soldan ağrılar geldi isha başladı devam ediyor nişan su gelmesi yok sabaha kadar karnım hem ağrıdı hem guruldadı sabak sezeryan yerim göbek altı sancılar başladı ordan gelip gelip gidiyor düzenli değil ama canımı çok yakıyor 45-50 sn dürüyor duş aldım biraz rahatlayıp uzandım doktorum birinde geliyor böyle mi başlıyor doğum sizlerin nasıl olmuştu beden sinyalleri