Selam arkadaşlar şu an 38+1 hamileyim az önce fark ettim nişanım gelmiş 😄 zaten son 2 haftadır eli kulağındaydı nst de sancılarım çıkıyordu doktor da erken gelecek muhtemelen demişti doğru demiş. Kızımın gelişimi 1 hafta kadar önden gidiyordu. 2 hafta önce 3200 civarıydı kilosu inşallah dedikleri gibidir. İlk doğumumda da önce şeffaf nişanım gelmişti 3-5 gün kadar sonra gece azar azar sancılarım varken normal kanlı nişanım gelmişti sabahına normal sancılarım başlayıp gecesinde doğum yapmıştım.( 2. Doğum daha hızlı oluyor derler inşallah öyledir 😄) Siz de durumlar ne?