elfidanr Kızlar bat 4 gün geçti ama 4 gündür şeffaf akıntı oluyor az az sürekli oldum olacağım hissi var sizce gebelik var mıdır kan verim mi yine hayal kırıklığından korkuyorum 30 yaşındayım hiç 4 gün gecikmem olmadı
Naznay elfidanr umutlandırmak istemem hayal kırıklığına uğra da istemem ama benim 3 gün gecikince su gbi akıntım oldu ve arada rahmim göğüslerim sızlıyordu bekledim 15 gün olmadım gittim direk kese göründü test yapın içiniz rahat olsun 🫀❤️❤️
bingaling562 elfidanr o oldum olacağım hissi genelde gebeliğe işaret ediyor gecikmeniz de devam ediyorsa :) bence testle uğraşmadan direkt kan verin
sarilale123 elfidanr benim 3 gün gecikme idrar negatifti kan pozitif çıktı . Bi kan verin isterseniz netleştirmek adına
seymgncer Benimde bugün adet günüm olmadım test aldım ama freely marka erken gebelik yapsam çıkarmı sizce
merve3531 seymgncer benim adet günümde hafif silik çıkmıştı ama size tavsiyem ya birkaç gün daha bekleyin yada yarın sabah ilk idrarla yapın Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏♥
slhanur bmbibdm çoğu yalancı pozitif ve negatif çıkarıyor malasef en kalitesini aldım yinede yalnış sonuç çıktı o yüzden bende artık idrar testi kullanmıyorum