minik_mucizem_ 30+2 günlük hamileyim uçak yolculuğu için rapor almam şart mı ? Ve rapor neye göre veriliyor bilginiz varmi
zeymoms3 minik_mucizem_ ben trabzona gittim ve 33 haftalıktım ne bir rapor aldım nede bişe yaptım direk biletimi verdim geçtim
namkol1 minik_mucizem_ doktordan kaşeli rapor alman lazım. Hamileliğin rahatsa sıkıntı olmuyor veriyor doktor. Benim karnım çok belli değildi öyle geçtim 35 haftalıkken