Merhaba, aynı durum mevcuttu bizde de, detaylıda öğrenmiştik. Doktor beslenemeyebilir ve düşük kilo, erken doğum gibi riskler olabilir demişti. Başta çok stres olmuştum ama stres dah zarar verecek diye düşünüp bir zaman sonra akışına bıraktım. 38+2 de 3875 GR doğdu oğlum. Ama bu süreçte herhangi bir gelişim geriliği yaşamadık. Bu sebeple ekstra ilaç vs kullanmadım siz bir kaç doktor görüşü alabilirsiniz. Sadece bu durumu yaşayıp sıkıntısız doğum yapan çok kimse olduğunu bilin ve gönlünüzü üzmeyin çok🙏🏻