berfinnndeniiiz Bebeğim 1 yasinda ve şuan 5 haftalik hamileyim ikinci sezeryanim olacak tecrübelerinizi yazar misiniz:)))))
nurellaa52 berfinnndeniiiz nası olucak bilmiyorum hala yanımda park beşikte yatıyor odasını ayırmaya gönlüm el vermiyor siz nasıl yapacaksınız
berfinnndeniiiz nurellaa52 1 yaşındaki oglumu kendi beşiğinde yatırıp bebegi de park beşikte yatırmayı düşünüyorum ikisi de mecburen yanımda kalacaklar
basaksahinxx nurellaa52 arkadaşım cocupu yatağa aldı. Bebeği park yatakta hep beraber yatmaya devam 😂
nurellaa52 berfinnndeniiiz benim yatak odam küçücük iki beşik koysam adım atacak yer kalmaz kızımı ayırsam aklım onda kalır bilemiyorum ya
kevseryakar8 19 aylık oğlum var 19 haftalık hamileyim oğluma çok düşkünüm yatakta birlikte uyuyoruz bende surda bekleyeyim
gamzeakarsu17 nurellaa52 bebekle yatmak zor değil ayrılmak zor 3 yaşında hala beraber uyuyoruz nefes sesine alışmışım eşimle uyuyumca deliriyorum horultusu kıpırtısı herşeyi rahatsız ediyo