ikizlerkadini doktora gittim. Kese göründü ancak içinde bebek görünmedi. Ben 6 haftalık hesaplamıştım ancak doktor kesenin 5 haftalık boyutunda olduğunu, yerleşme kanaması olabileceğini söyledi . Bir sorun gözükmediğini söyledi, progestan yazdı. Bir hafta sonra tekrar kontrol için gideceğim. İçim rahatladı çok sağolun 🙏🏻