Kızlar ben şu an hamileyim ama doğumdan sonra ilk müsait ve hazır hissettiğim zamanımda olmayı düşünüyorum. Çok daraldım artık dudaklarım çok sarkık ve buruşuk. İdrarımı yaparken sürekli sıçrıyor ve hijyen açısından asla temiz tutamıyorum her seferinde olmuyor yani en azından. O dudakların arasına vajinal akıntı giriyor, tövbe estağfurullah böyle kırışık buruşuk zaten, tek yıkamayla geçmiyor sabunsuz da çok zor çıkıyor sabun da kullanamıyorum zararlı diye. Ay çok zorlanıyorum ya hep koku oluyor enfeksiyon oluyor bu yüzden. Ben mi abartıyorum bilmiyorum estetikse estetik anasını satayım vallahi de konforum için ameliyat olucam olursam da.. var mı aramızda olan? İyileşme süreci falan nasıl ya korkuyorum da bi yandan..