Kızlar bende pcos var bugün muayenede 15 tane folikül oluştugunu bunlardan 2 tanesi 9mm 4 tane 8 mm 3 tane 7mm vs diye belirtti yeterli olgunlaşma yok dedi diğer ayda Letu hapı kullanmam gerektiğini söyledi fakat bu söyledikleri Pkos olmayan kadınlara uygun bende Pkos var genelde ovülasyonlarım 18-22.günler arasında gerçekleşiyor bugüne baktığımda ise daha 10.gün sizde süreç nasıldı hangi günlerde kaç mm olduğunu öğrendiniz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz 🙏🏻🌸