selos1 Kızlar 2-3 gündür ağrılarım vardı belim ve kasıklarım ağrıyordu bugün daha bi arttı gibi yürürken tuvalete giderken falan zorlanıyorum aşırı batma oluyor hatta bir ara yürümekte çok zorlandım o batmalar yüzünden. Ve bugün gece tuvalete gittim tuvalette hafif pembemsi kan geldiğini gördüm. Ne demek oluyor bu nişan mı ? doğum yaklaştığı için mi ? Yarın sabah doktora gitmelimiyim ne yapmalıyım.
kullanimlig selos1 sümükumsu yapı ise nişan canım bende korkmuştum hemen doktora gittiğimde sancılarım başlamıştı beklemeden sezeryana alındım kendim sezeryan istediğim için
selos1 kullanimlig evet sümüksü gibiydi biraz. Kanama olunca hemen gitmemiz mi gerekiyor hastaneye napmalıyım şimdi Ben sezeryan istemiyorum
Buse4161 selos1 evet kanama su gelmesi bebek hareketlerinde azalma vs vs varsa acile gitmek gerekiyor canım
__babyandme__ Eğer özel takipliysen doktoruna telefonda haber ver bence devlet takipliysen de bi uğra derim hastaneye bu haftalarda nişanın gelmesi normal olabilir ama tedbiri elden bırakmamak lazım tabii, inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza
selos1 __babyandme__ amin inşallah devlet takipliyim acile gideyim o zaman dediğiniz gibi ne olur ne olmaz
selos1 semanurkc Sezeryan oldum. Açılmalarım sancılarım çok iyi ilerliyordu ama 4 saat 8 cm de takılı kaldı ilerlemedi kanalda ve sezeryana karar verdik. 🥹