36 haftalığız dün kasıklarımda kasılmalar oldu doktora gittik açılma var mı diye eli ile baktı açılma 1 cm var dedi normal dedi sonrasında kanamam baya oldu başka doktora gittik yatış verdi her ihtimale karşı sonrasında serum falan verdiler vs kanamam geçti nst temiz çıktı sancı gözükmüyor dedi tahliller temiz çıktı sezaryen olacağım normalde ama akşamları pelvis kemiklerime tekme atıyor çok hareketli yukarı çıkıyor aşağı iniyor falan mide yanmam en üst düzeyde ben yine de endişe ediyorum ya suyum gelirse falan diye sizin yaşadığınız doğum belirtileri nelerdi