gizemb0 Geçiyor da geçiyor işte cekene sor, senelerdir bu hastalığı cekiyorum ilaclı ilacsız zor zamanlarımda oldu acıya iğneye dayanırım diye düşünüyorum, panik olmayayım yeterki o anda inş bizde sağ salim atlatırız doğumu Allah yardımcımız olsun ben ve bütün hamilelere.