28+1 olduk biz💗
Hatice_ozbay 32 haftalık olacağım canım
Hatice_ozbay 23+5 ve 3.kızım olacak
Hatice_ozbay 35+4 🤗
Hatice_ozbay 8+1 🥳
Zeyneplemutluluk bende 😊
Eliffff58 Aynıyız 23+4 üm 3. Bebeğim ve kızım oluyor 🥰😃
35+2
simgeakyildiz 35+3
simgeakyildiz aa bende 35+2
simgeakyildiz doğum tarihiniz belli mi bebiş kaç kilo oldu aynı gidiyoruz
21+4 oldum hayırlısı ile ikinci kızım olacak elhamdülillah çok şükür ☺️
Bitiyor ya doğum korkusu geliyor
17+1 deyiz 🐣
hera48 bende 17+1🥰
mesc aynıyız ilk gebeliğiniz mi
breeze92 aynıyız 😍
38+5
Hatice_ozbay 15+0 herkesin haftası büyük yaa 🥲 bir an önce 20 ler gelsin istiyorum 🥲
happyela benim de tam bugün 15+0 ben de aynı şeyi düşünüyorum 😄
happyela 15+5 olduk bizdee
happyela bende 14+0
33+4 den selam 🫠🫠🌸🌸
_efinah08 yakınız benim de 33+6♥️
Benım de 28+0 agustosta doğum ınsallah zaman geçmiyor resmen
kaderoruc aynıyız 🥰nerde yaşıyorsunuz
11+1 🐣
Alara6161 11+4 benim de mide bulantılariniz nasıl ben hasta gibiyim. Sanki
Hatice_ozbay 18+0 olduk şimdi zaman geçmiyor şu sıralar hemen 30lara gelmek istiyorum ya
Hatice_ozbay 29+2 olduk
Hatice_ozbay 24+4 haftalık olduk çok şükür
34+5 olduk çok şükür
Hatice_ozbay 14 hafta
Hatice_ozbay 37+0 olduk bugün pazartesi günü sezaryen günü alacağız 🥹
beyzasmom ayy sağlıkla kucağınıza alın inşallah