dilekmom6 çok erken başlamış ödem ya, biraz beslenmene dikkat et, şekeri (meyve de dahil) ve tuzu kısıtla, bol su iç bir de öyle bak bakalım nasıl ilerliyor azalma oluyor mu falan. Pazartesi de mümkünse sağlık ocağına ya da doktora gidip kan tahlili ver, bir takip et ne olur ne olmaz. Ben de 21′deyim ama elhamdülillah şu an bir sorun yok