nilperab Happy center dimi o istanbulda şubeleri olan bir market.ben kızımın devam sütlerini hep ordan aldım.Güvenılır merak etmeyin.çok da özenli kargo yapıyorlar
Momlife_ nilperab teşekkür ederimmm hem uygunmuş sadece sitede kargo hizmet bedeli biraz var ama yol parasına eş değer