Kelebegimmm Ben dün çok kötüydüm.bu birazda eşinle alakalı bana yaklaşınca midem bulanıyor.evde yalnız olduğum zamanlar rahat oluyırum.en son zencefilli çay içdim kendime geldim.mide midemi boş tutmadım.boş olunca ağıza acı tat geliyor.
Ozgle Kelebegimmm bende tam tersi tek kaldığım zaman daha kötü oluyorum eşim yanımda olunca rahatlıyorum
Ozgle Ecemgny büyük ihtimalle bende o haftama kadar kusucam o değilde doğumda hem sancı hem kusma nasıl başa çıkcaz
Ozgle Yasemincifci hemde nasıl hamilelik hem özendiğim şeydi ama ben en zorunu yaşıyorum dışarı bile çıkamıyorum ya
Ozgle Yasemincifci hiç iştahım yok salcalı yemekllerden tiksindim salcasız yemek tarifide bulamıyorum kahvaltıyla geçiştiriyorum bebeğime de üzülüyorum Düzgün besleyemiyorum
CigdemG Şuan çok tırstım gerçekten😱 6+3 benim bulantılarım daha çok yeni olmasına rağmen yatak döşek yatırdı beni kalkamıyorum bile ve tek umudum belirli bir aydan sonra geçicek olmasıydı.. 😢 demek uzunda sürebiliyo🤭 umarım sizin ki hemen geçer ve umarım benim de o kadar uzun sürmez🙏🏻
Ozgle CigdemG inşallah uzun sürmez inan belli bir zamandan sonra eziyet haline geliyor.Doktor ilk üç ay yaşarsın geçer dedi ama yok daha da arttı.
Yasemincifci Ozgle salçalı yemekler kustuğumuz için boğazı tahriş edyr yakuyor bende yiyemezdim yayla corbası içiyrdum kuru yemiş ye meyve ye ben ekmektendr tiksinmiştim ekmeği ağzıma vurmamla cıkarmam bir oluyordu
CigdemG Ozgle yaa 🙄 inşallahh geçer çok uzun sürmez yoksa baya eziyet gibi insan hamileliğinden hiç bişey anlamaz ki 🤦🏼♀️
elaclskn Bende 9. Haftadayım hala mide bulantılarım var. Geçmiyor. Limonu keşfettim limon emine biraz mide rahatlıyor canım dene istersen. Nane de iyi geliyor. Rahatlatıyor. Şahsen eşim onaylasa mide bulantısı yüzünden ben gebeliği me son vermek istiyorum 6 haftadır kalkmıyorum sürekli kusuyorum. İnşallah geçer.