burcu71 ya benim de Dpo 10da hafif kahverengi akıntı başladı ara sıra oluyor bugün Dpo 12 üç gündür toplasam 5-6 kere falan açık kahverengi leke gelmiştir o da bazen iç çamaşırnda fark ediyorum bazen tuvalette silerken. Dün test yaptım başta Gölge var gibiydi sonra daha pembe şekilde belirgin oldu ama kuruma çizgisi ihtimaline karşı emin olamadım. Bugünde test yapmadım eğer regle dönmezse yarın yaparım ya da direkt pazartesi kan veririm diye düşünüyorum