yarenurh Kızlar selam bebeğim 16 haftalık ilk gebeliğim ama ben kıpırtı şeklinde hareketlerini hissedebiliyorum çok zayıfım diye mi oluyor bilmiyorum var mı böyle hisseden
emin1333 yarenurh benimde 15.3 bende bazen hafif bir birsey hissediyorum acaba diyorum bebek mi onu hissetmek çok güzel yaaa diğer çocuklarımdan dolayi deniyeliyim ben hisi anlatilmaz insallh bundanda hisederiz😊
happyela yarenurh Benim şuan 15+0 ama bir kaç gündür gerçekten hissediyorum 2.gebeliğim solumda minik kıpırtılar var. Kesinlikle bağırsak hareketi değil insan anlıyor 🥹
yarenurh Yaswinn yani bana da erken geldi bazen diyorum acaba değil mi ama başka ne olabilir ki 😅 uzandığım zaman ya da rahatsız bir pozisyonda oturduğum zaman kıpırdıyor bizimki
yarenurh emin1333 evet çok güzel bi his birde komik geliyor sanki bana mesaj vermek istiyor anne uzan düzgün otur der gibi
dalyaluna35 Ben de 16 da hissetmiştim simdi sonraki haftalarda daha da gucleniyor yag oranı zayıflık gebelik sayisi hepsi etkiliyor ☺️
yarenurh dalyaluna35 fazla zayıfım bende gebelikte biraz alındı tabii ama bebişimizde ultrasonda hep hareketliydi o yüzden erken başladı sanırım