bbuuu 8+1 olduk, bi gün enerjik bi gün bitik haldeyim 😊 ikinci gebeliğim. İlkinde çok rahattım ama bunda zorlanıyorum bulantı tiksinme ne ararsan var 🤢 4 yaşinda bir kızım var. Şiş hissediyorum karnımı hep. Progestan kullanıyorum sabah akşam. 6+1de kalp atışını duyduk. Bayramdan sonra da kontrole gideceğiz 😍